The Smurfs - King Smurf

31 Ocak 2015 Cumartesi

PAPATYALI KOVALAR

   Merhabalar,

   Şimdiki molamızda gözümü mutfakta boş duran havlu askılığa göz diktim.Önceden oraya kağıt havluluğu asmayı düşünüyordum.Sonra masanın üstüne küçük portatif kağıt havluluğu almış olmamdan dolayı düşüncem gerçekleşmedi.


   Daha dekoratif  bir şeyler asmaya karar verdim.Geçen hafta alışveriş için İkea ya uğramıştık.Orda mutfak için dekoratif askı kovaları gördüm. Çok beğendim ama istediğim rengi bulamadım. Mecburen metal renkli kovalarla ile bu kovaların takılmasını sağlayan kancaları aldık.

   O metalik renkli kovalar orda olur da, peki ben dururmuyum.Tabiki de durmayıp kovaları arkadaşlık etmesi için renkli boyalarımla tanıştırdım.Peki neler yaptık? Haydi başlayalım.

Neler Kullandım?:
  • 2 adet metalik renkli dekoratif mutfak kovası
  • Mavi renkli metalik boya
  • Beyaz,yeşil ve sarı renklerinde akrilik boyalar
  • Akrilik vernik
  • Boyama fırçaları
Neler Yaptım?:

   Öncelikle mavi renk ile boya kovaları boyadım.Tek kat boyama yeterli olmuyor.İlk katı boyadıktan sonra yaklaşık 20 dakika boyanın kurumasını bekledim.Boya kuruduktan sonra ikinci katı boyadım.
İkinci katı boyadıktan sonra yine  aynı şekilde boyanın kurumasını bekledim.
   En sevdiğim çiçeklerden biri olan papatyaların kovaların üzerine çok yakışacaklarını düşündüm.Beyaz boya ile papatyanın yapraklarını oluşturmaya başladım.Beyaz,sarı,yeşil renklerle boyayayım  derken papatyalarım şekillenmiş oldu.
Son aşama olarak akrilik verniği ince bir tabaka halinde kovaların üzerine sürdüm.

       Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım