The Smurfs - King Smurf

25 Ocak 2015 Pazar

RENKLENEN KAPI SÜSÜMÜZ



    Merhabalar,

    Şimdiki molamızda evdeki kapı süsümüzü daha şirin bir hale getireceğiz.Evdeki kapı süsünü yılbaşı öncesinde almıştım.Çok tatlı olmalarına rağmen dallardan yapılmış simidi sonradan  çok sade geldi.Haydi kapı süsünü renkli çiçeklerle süslemeye başlayalım.
aylinlimola sonrası
    Bunu gerçekleştirmek için kırmızı ve krem tonlarında küçük küçük demetlerde çiçekler aldım.Kırmızıyı seçmemin sebebi süsteki bebeklerin renginin kırmızı olmasıydı.Kremi seçmemin sebebi ise kapı süsünü tek renkle boğmayı engellemekti.Peki ya sonra? Hadi başlayalım o zaman.

aylinlimola öncesi
    Neler aldım:
  • 10 adet küçük çiçek demeti (Kırmızı, krem)
  • Silikon tabancası (Daha önceden almıştım)
    Süsleme çiçeklerini tuhafiyelerden temin edebilirsiniz.
    Neler yaptım:

    Öncelikle silikon tabancasının fişini prize taktım.Çiçekleri ayıracağım süreçte ısınmasını sağlamak için.Sonra çiçekleri demetlerden  ayırıp tek dalları elde ettim. Dalların içlerinde tel olması işimi kolaylaştırdı.Çünkü telin simit etrafında kıvrılması çok rahat oldu.
    Çiçeklerin geniş kısmına çok az silikon sürdüm.Çiçek yönlerinin birisi yukarı diğeri aşağı olacak şekilde simide sardım.Çiçekler  arasında çok fazla boşluk bırakmamaya dikkat etiim.Dalları ise görünmemesi için çiçeklerin alt kısımlarına saklamaya çalıştım.

    Çiçeklerle süslenince adeta cıvıl cıvıl bir hava geldi bizim kapı süsüne.Ertesi gün baktığımda gözüme eksik birşeyler çarptı.
  
  Daha önceden yapı marketinden aldığım ahşap kalpleri kullanmak istedim.Kalplere bir şeyler yazmam gerekiyordu.Neyle yazsam diye düşündüm.Lehim makinesi gözüme çarptı. Eşime ''Bu ne , bunu niye aldın? ''dediğim lehim makinesini ahşap yakmada kullandım.İyi ki almış...
   
   Ahşap kalplere isim yazdıktan sonra kalpleri boyadım.Tabi bebeklerde boyadan birazcık nasibini aldı.

   Aslını söylemek gerekirse kapı süsünü televizyon izlerken yaptım.Ne kadar basit olduğunu siz düşünün.

    Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım