The Smurfs - King Smurf

4 Şubat 2015 Çarşamba

ACEMİ İŞİ ''PİLELİ MASA ÖRTÜSÜ''

  Merhabalar,

   Bugünkü molamız dikiş üzerine olacak.Daha önce dikiş bilmeyen ben bu sıralarda dikiş makinesi ile haşır neşir olan bir insan oldum.Yıllar önce anneme, anneler gününde hediye olarak dikiş makinesi almıştım.Daha sonra ise annem o dikiş makinesini bize verdi.İyi ki de vermiş.

   Şimdi sizinle birlikte mutfağımıza geri dönelim ve hafızamızı çalıştırmaya başlayalım.Hatırlarsanız evdeki sert  kahve renkli sandalyeleri boyayıp, desenleri cıvıl cıvıl olan bir kumaş ile kaplamıştım.Hatta o kumaşları da İzmirden almıştım.

   İzmire gittiğimde desenli kumaşın yanında bir de lacivert renkli kumaş almıştım.Perde rengine uygun olsun diye lacivert renkli kumaşı masa örtüsü yapımına  kullanmak istedim.Annemden yardım istedim.O da beni kırmayıp masa örtüsün dikti.Bir süre bu masa örtüsünü kullandım.Ama gözüme hep bir şeyler eksik gözüktü...

    Bu sırada sandalyeleri tamamlayıp, desenli kumaştan parça bile arttırdım.Artan kumaşları lacivert masa örtüsü ile birlikte kullanmaya karar verdim.Dikiş bilgimin olmadığını da düşünerek basit bir şeyler tasarlamaya başladım.En kolay yolun desenli kumaşın, lacivert kumaşın üzerine dikmek olduğuna karar verdim.Büyük parçayı kestikten sonra  bu parçayı  lacivert renkli masa örtüsünün üzerine diktim.Arta kalan parça parça kumaşları ise pile yaptım.Aslına bakarsanız örtüyü yapıp, serdikten sonra masa örtüsüne şaşkın gözlerle baktım.''Bunu ben mi yaptım?'' diye kendime sordum.Evet gerçekten de bunu ben yaptım.


   Tabi üzerinde bazı dikiş hataları oldu.Ama örtünün görünümünü etkileyecek şekilde değil.Ancak çok dikkatli incelendiğinizde görebilirsiniz bu hataları.



   Örtüye uyguladığım desenli kumaş mutfağıma bahar havası kattı.


   Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...


0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım