The Smurfs - King Smurf

4 Şubat 2015 Çarşamba

GELİNLİK AKSESUARLARIM

   Merhabalar,

   Daha önceki molamızda gelinlik seçimimden bahsetmiştik.Gelinlikle ilgili molamız devam edecek.Fakat bu sefer ağırlıklı olarak gelinlik aksesuarlarımı molamıza konuk edeceğiz.


     Duvaktan başlayalım isterseniz.Ben gelinliğimde çift duvak tercih ettim.Uzuk duvak altta, kısa duvak saçımın daha üstüne tokalarla tutturuldu.Uzun duvağı fotoğraf çekiminde ve sonra düğüne girişte kullandım.İlk danstan sonra uzun duvağı çıkartıp kısa duvakla düğüne devam ettim.


    Uzun duvak son zamanlarda çok tercih edilmiyor.Ne kadar zahmetli olsa da ben uzun duvak kullanmayı tercih ettim ve sevdim.Uzun ve kısa duvağın uç kısımlarına ise gelinliğimin etek ucundaki işlemelerden olmasına kara verdim.O işlemeler duvaklara o kadar yakıştı ki...


Uzun ve kısa duvağım
    Diğer önemli nokta olan çiçek seçimine gelelim.Çiçek seçimini ikinci provada yapmıştım.O kadar çok çiçek çeşidi vardı ki, hangisini seçeceğime karar verememiştim.Pembe renkli cıvıl cıvıl bir çiçek demeti gözüme ilişti.Benim çiçeğim o olmalıydı.Gelinlikçideki o tatlı bayan güldü ve hemen adımı yazarak çiçeğimi ayırdı.



   Gelinlikçide saç aksesuarı için 2 seçenek vardı.Bu seçenekler taç ve tokaydı.Taç olmasına karar verdik.Taçların arasından seçime başladık.Bana göre içlerinde en güzeli sivri olmayan, boncuk işlemeli olan taç idi.

    Eldivenler benim için sürpriz oldu.Açıkcası gelinlikte eldiven takma taraftarı değildim.Ne demişler büyük konuşmayacaksın! Tüylü daha çok bilekliği andıran eldivenler gelince bu düşüncem değişti.Çantaya da gelince çantamıda çok beğenmiştim.Üzerinde aynı desenden işlememeler mevcuttu.

    Bence gelinliğin altına ayakkabı seçerken ayakkabının rahat olmasına da dikkat edilmeli.Dans derken ayakların ne kadar çok yorulacağı düşünülmeli.Renge gelince ben gelinliğin altına beyaz ayakkabıyı tercih etmeyenlerdenim.Bana göre ayakkabının rahat olması ve sonradan kullanılacak olması daha önemli.

Diğer molalarımızda göürşmek dileğiyle...



0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım