The Smurfs - King Smurf

1 Şubat 2015 Pazar

GELİNLİK SEÇİMİ

   Merhabalar,

   Bu sıralar molalarımız boyama ve yemek üzerine oldu.Birazda evlilik hazırlıklarıma gidelim derim ben.Evlilik hazırlıkları yapanlar için gelinlik seçimi serüvenimi sizlerle paylaşmak istiyorum.


   Gelinliği ilk kez küçük bir kızken giymiştim.En yakınlarımızın düğün törenlerinde olan küçük sevimli gelinler vardır ya işte onlardan biriydim.Düğünde boş pistte çocuklarla kovalamaca oynayan,masa aralarından geçerken tadınık teyzelerin durdurup öptüğü küçük gelinlerdendim.Hatta gelinliğin havasına girip masa üzerinde bile oynardım.Tüm bunları hatırlamama rağmen gelinliğimin detaylarını hatırlayamıyorum.Çünkü o zamanlar benim için önemli olan şey o küçük gelinliği giymekti.

   Şimdi o küçük gelin büyüdü.Ama bu sefer hayal ettiği gelinliği kendi düğününde giydi.Tabi düğünden önce epey bir model araştırması yaptı.

   İzmirdeki çoğu gelin adayı gelinliğini almak yada diktirmek için ilk önce Çankaya ya uğrar diyebiliriz.Bizde ilk önce Çankaya bölgesindeki gelinlikçilere uğradık.İlk gelinlik denemesini bir moda evinde yaptım.Gelinliği giyip aynanın karşısına geçtiğimde tarif edilemez duygular yaşadım.Kalbim küt küt atıyordu.O zaman anladım ki ben gerçekten evleniyorum...

   İlk moda evinden sonra White House moda evine uğradık.Oradaki tatlı bayan sanki benle aynı düşünürmüş gibi sevebileceğim gelinlikleri gösterdi.Gösterdiği gelinlikler arasında bir mankenin üzerinde duran A formu gelinlik dikkatimi çekti.Bayanın yardımıyla o gelinliği giydim ve onu çok beğendim.


Nasıl bir gelinlikti?

   Gelinlik benim vücut yapıma uygun bir model olan A formunda straplez bir gelinlikti.Gelinliğin üst bölgesinde ara ara boncuk işlemeleri vardı.Arka kısımda ipler vardı.Arka kısımdaki ipler benim çok hoşuma gitti.Çünkü kilo alıp vermede bir sorun teşkil etmiyordu.İsteğinize göre de ipleri sıkıp gevşetebiliyordunuz.Alt kısmı çok kabarık değildi.Etek kısmında fransız gipürü modelinde bir kat tül göze çarpmaktaydı.




Nelere karar verdik?

   Gelinliğin etek kısmına ilaveten bir parlak tül eklenmesine karar verdik.Göğüs kısmındaki boncuk ve dantel işlemelerinin etek kısmına doğru biraz daha uzatılmasını istedik.Straplezin üstüne dantelli takılıp çıkarılabilen askı eklenmesi diğer isteklerimizden biri oldu.Gelinliğin etek kısmının ucunda  düz şeritlerde kumaş parçaları vardı.O şeritlerin kaldırılıp yerine dantel figürlerinin eklenmesine ve gelinliğin kuyruğunun biraz daha uzatılmasına karar verdik.En çok sevdiğim fikir ise o gelinliğe kurdela eklemekti.Kurdelanın eklenmesiyle gelinlik tam benim tarzıma uygun bir hale geldi.Kurdeladan sarkan horizon şeklindeki fırfırlar ise gelinliğe hoş bir hava kattı.

   Gelinlikle ilgili vereceğim detaylar şimdilik bu kadar. Diğer yazımda ise sizlere kullandığım gelinlik aksesuarlarından bahsedicem.

   Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...








0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım