The Smurfs - King Smurf

26 Şubat 2015 Perşembe

KÜTAHYA ÇİNİLERİ 2

       Merhabalar,

    Bugün annemde yemekteydik.Diğer yazılarımda sizlerle annemin yaptığı çini örneklerini paylaşmıştım.Çini ustasının evinde tabiki de çok örnek mevcut.Haydi bakalım çektiğim bazı örnekleri bu molamızda paylaşalım.

     Benim en sevdiğim çini tabak bu işte...Bu tabağa bayılıyorum,üzümler ve asma yapraklarının uyumu ne kadar güzel duruyor değil mi?Bu tabağı görünce küçükken anneannemle arasında dolaştığım bağlar geliyor.Çocukluğumu hatırlıyorum adeta...
Çini aynadan hayata bakmak ne  kadar da  güzelmiş...
    Doğrusunu söylemek gerekirse daha önce çini desenli tabak ve vazo görmüştüm.Ama çini desenlerini hiç mumluklar üzerinde görmemiştim, ilk defa görüyorum.Renkleri ise harika...
    Açıkcası şekerliğin kapağını açınca alttaki çini desenini farkettim.Kasenin yan kenarlarında da çini desenleri mevcut.Bir an kendim yapıyormuş gibi düşünüyorum da, alt deseni yapamazdım herhalde.Bana kalırsa oldukça zor ama anneme göre oldukça basit.

    Çini desenli örneklerimiz daha bitmedi.Daha sonra da sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.Diğer molalarımızda göürşmek dileğiyle...

2 yorum:

Ahşap zamanı dedi ki...

hepsi harika olmuş çok güzel çalışılmış çok beğendim annenizin ellerine sağlık selamlar...:))

aylinlimola blog dedi ki...

Çok teşekkür ederiz beğendinize sevindim:)Özellikle de anneme ileteceğim.Sevgilerle...

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım