The Smurfs - King Smurf

10 Şubat 2015 Salı

NİKAH HAZIRLIKLARIM

    Merhabalar,

    Şimdiki molamız nikahımız üzerine olacak.Nikahımız tam hayal etttiğim gibi oldu.İstediğim ve sevdiğim her şeyi nikah törenimizde uyguladım diyebiliriz.

    Nikah elbisemi çok sevdiğim ablam olan Seval ablamla birlikte aldık.Hemen hemen nikahtan bir ay önce aldık diyebiliriz.Uzakdoğudan aldığı inci kolyeyi de nikah hatırası olarak bana hediye etti.Ona uygun küpeleri de bijuteriden tamamladım.Kolye ve küpenin uyumu harika oldu.

    Nikahımda nikah şapkası takmayı çok istemiştim.Hatta bir bijuteride bulmuştum.Krem ve beyaz tonları vardı.Bu sefer seçim konusunda kararsız kaldım.Sonra alırım dedim ve daha sonra gittiğimde kalmadığını öğrendim.Ne kadar üzüldüğümü anlatamam...

    Annemle birlikte gezmediğimiz bijuteri kalmadı diyebiliriz.Kayınvalidem Bursa'dan yardımıma koştu.Nikah şapkasının fotoğrafını attım.ve nikah şapkasını Bursa'da bir bijuteride buldu.Ne kadar teşekkür etsem azdır adeta dünyalar benim oldu diyebiliriz.

    Ayrı şehirlerde olup evlilik hazırlığı yapan çiftlerin işi zor gerçektende.Hele bir de bu tatlı telaşları hazırlama aşamasındaysanız...
    Ayakkabı ve çantayı sevdiğim bir renk olan krem tonlarında aldık.Ayakkabının rengi ışığa göre değişiyor diyebiliriz.Aslında rengi ara bir renk.Işığın yansımasına göre rengini  pudra renginde de görebilirsiniz.

    Nikah şekerlerimiz Bursadan geldi.Gelinle damat figürleri vardı.Arkasında da lavanta tohumları vardı.Mayıs ayında çok güzel bir koku saçıyorlardı.
    Bu arada nikah şekerlerimizin yanında kayınvalidem kestane şekeri de yaptırmış.Bu şekerler çok güzel renkli kutularda dağıtıldı.İçerisinde ıslak mendili bile mevcuttu.Üzerinde de çok sevdiğim uğur böcekleri vardı.

    Nikah saçımı ve makyajımı Çiğlideki Yonca kuaföre yaptırdım.Yıllardır güvendiğim bir kuafördü.Herşeyi onlara bıraktım.Ve sonuç çok muhteşemdi.Nikaha hazırdım.

    Nikah çiçeğim küçük bir buket halinde canlı güllerden yaptırılmıştı.Nikah çiçeğimide alıp nikah dairesine girdik.Sonrası mı sonrası tarif edilemez bir duyguydu...

    Bu arada fotoğraf konusuna gelince bizim nikahımızda, neredeyse her kareyi yakalayan salonun fotoğrafçısı vardı.Ücret karşılığında nikahınızın her anını fotoğrafladılar.
    Hayatımın tatlı telaşlarından birini daha sizlerle paylaştım.Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle....

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım