The Smurfs - King Smurf

28 Şubat 2015 Cumartesi

RENGARENK SANDALYE VE MASA TAKIMIM

       Merhabalar,

    Bugünkü molamızda bizlere renkli, küçük sandalyelerim eşlik edecek.Gülcan annem bana ahşaptan sandalye masa takımı aldı.Büyük bir heyecanla bende onları rengarenk boyadım.

    Bu aralar ahşap boyamaya fena halde merak sardım diyebilirim.Ahşap dükkanlarının önünden geçerken direkt ''Ne varmış bakalım burda? '' deyip içeri dalıyorum.Gülcan annemde benim bu yönümü bildiği için beni bir ahşap dükkanına götürdü ve beğendiğim sandalye takımını bana hediye etti.
    Sıra bu ahşap sandalye ve masa takımını boyamaya geldi.Hazır baharda gelmişken bu ahşap takımı ''Neden rengarenk boyamayayım ki?''dedim ve akrilik boyalarla rengarenk boyamaya  başladım.Sadece akrilik boyalarla boyadım.İsteğim renkleri boyaları karıştırarak elde ettim.


    Rengarenk bu takım televizyon ünitesinde yerini aldı.Ama sanki bir şeyler gözüme eksik geldi.Bu takım hakkındaki fikirlerim henüz bitmedi.

    Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...



0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım