The Smurfs - King Smurf

9 Şubat 2015 Pazartesi

SPORUN İLK GÜNÜ

       Merhabalar,

    Bugünkü molamız spor üzerine olacak.Çünkü  ben bugün tekrar spora başladım.Hemde bfitle...



    Eskiden evlenince kilo alan çiftleri görünce şaşırırdım.Ben almam derdim.Büyük konuşmuşum bugünkü ölçümlerde bu durumun kanıtı olsa gerek.


Bende bu durum karşısında en bildiğim ve memnun kaldığım spor merkezine uğradım.Bursa'da Fatih Sultan Mehmet Bulvarındaki bfit şubesine başvurdum.Ücretsiz deneme seansını önerdiler.Daha önceden bfitle spor yaptığım için hiç düşünmeden kaydımı yaptırdım.


    Bugün ölçümlerim alındı.İç yağ oranımın 3 olduğunu ve bu değerin yüksek olduğunu söylediler.Beslenmeme dikkat etmemi ve düzenli olarak spor yapmamı önerdiler.Bilgilendirme yapıldıktan sonra Gözdem ve Sinem hocayla spora başladık.Onların kontrolünde  aletlerde ve platformlar üzerinde egzersiz hareketlerini tamamladım.Orada spor yapmak çok zekliydi.İyi ki gitmişim...
















    Salonun güzel renklerle dekore edilmiş olması adeta insanın içini açıyor.Ayrıca duvarlarda spora destek veren küçük notları da görmek beni daha çok teşvik etti.14 Şubatta da  partileri varmış  önceki yazımda belirttiğim gibi organizasyonları bitmiyor.

    Salonda kilo verme, incelme ve yağ yakma ölçümlerine göre isminiz yıldızlara yazılıp duvarlara asılıyor.Daha önceki senelerde yıldız almıştım.Bakalım bu sefer alabilecekmiyim.


Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...
Esneme tablosu

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım