The Smurfs - King Smurf

6 Şubat 2015 Cuma

YATAK ODASINDA BANYO RAFI OLUR MU?

       Merhabalar,

   Bugünkü molamız dekorasyon üzerine olacak.Bugünkü molamızda geçen haftalarda almış olduğum banyo rafı üzerine konuşacağız.

   Daha önce sizlerle papatyalı kovaları paylaşmıştım.Kovaları aldıktan sonra ikea da banyo bölümüne de uğradık.Banyo bölümünde siyah renkli , ferforje demirli banyo rafını gördüm.Rafta üst kısımlarda cam tablalar mevcuttu.Anlayacağınız rafa vuruldum:)

   Rafı almaya karar verdik.Fakat banyomun renkleri açık tonlardı.Yani rafın rengi banyonun renklerine göre sert duruyordu.Görevliye başka renginin olup olmadığını sorduk.Maalesef sadece siyah rengi varmış.Rengini açık renge boyarım diye düşünüp rafı aldık.

   Boyamaya pek vaktim olmadı.Geçici olarak yatak odasına koydum.Ve günlük olmayan ayakkabılarımı bölmelere yerleştirdim.
   Sonra bir baktım ki raf yatak odasına çok yakıştı.Üzerindeki daha çok abiye tarzındaki ayakkabılar ise ayrı bir hava verdi sanki...

Rafın rengini yumuşatıp banyoya almayı düşünüyorum.Çünkü orada ona ihtiyacım var.Almadan önce de fotoğrafını çekip sizlerle paylaşmak istedim.Belki sizde böyle bir rafı yatak odanızda kullanmak istersiniz.

Şimdilik bu molamızda rafımızla vedalaşıyoruz.Diğer molalarımızda onu daha şirin göreceksiniz:)

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım