The Smurfs - King Smurf

12 Mart 2015 Perşembe

BFİT İLE ZAYIFLIYORUM...

            Merhabalar,

     Bugünkü molamız spor üzerine olacak.Sizlere daha önce bfite kaydolduğumu ve 1 ay sonunda sonuçları paylaşacağım demiştim.Geçtiğimiz pazartesi günü bfitte aylık ölçümüm yapıldı.Sonuç ne dersiniz?


     Bir ay boyunca düzenli spor yapmaya  ve düzenli beslenmeye dikkat ettim.Ama spor için çok zaman harcamadım diyebiliriz.Haftada bazen 3 bazen 4 gün, gün ortalama yarım saat süreyle spor yaptım.Bazı zaman kendi isteğimle yarım saati aşarak spor yaptığım oldu.Aşarak dediğime  çok bakmayın aştığım süre en fazla 15 dakika oldu.

Sonuçlara göre:

  • Yağ oranı:-5.5
  • Su oranı  : +3.7
  • Kilo         :  -4
  • İncelme   :-31 cm
     Yağ oranını azaltıp 4 kg zayıflamışım.Ayrıca vücudumdaki  kas oranında ve su oranında artış olmuş.Bu sonuçlarla bfit duvarında yerimi aldım.Ama bitmedi gitmesi gereken daha çok şey var.

    Bfitin sosyal yönüne gelince Bfitten çok memnun kaldım.Spor yaparken eğlendiğim zaman çok oldu.Spora giderken arkadaş aramanıza hiç gerek yok.Çünkü salon tamamen bayanlardan oluşuyor ve ve spor yapmak  için de çok vakit ayırmanıza gerek kalmıyor.

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım