The Smurfs - King Smurf

21 Mart 2015 Cumartesi

DEKUPAJ TEKNİĞİYLE TEPSİ BOYAMA


     Merhabalar,

    Bugünkü molamızda sizlerle dekupaj yöntemini uyguladığım ahşap tepsiyi paylaşacağım.Dekupaj yönetemini uzun zamandır uygulamak istiyordum.Kısmet bugüne imiş.Bakalım beğenecek misiniz?


Malzemeler:

  • 1 adet boyanmamış mdf ahşap tepsi
  • Pastel yeşil  ve kahverengi tonlarında  akrilik boya
  • Dekupaj kağıdı
  • Transfer tutkalı
  • Vernik
  • Yumuşak uçlu fırça
Neler yaptık?:
  • Öncelikle tepsimizi akrilik boya ile fırça yardımıyla boyadım.Boyayı tek kat sürmek yeterli geldi.Daha sonra boyamakta kullandığım geniş uçlu fırça ile tepsi kenarlarını kahverengi boya ile boyadım.
  • Tepsi kuruduktan sonra dekupaj kağıdını tepsi tabanına uygun olacak şekilde kestim.Dekupaj kağıdının tüm arka yüzeyine dekupaj tutkalını hızlı bir şekilde sürdüm.Tutkallı dekupaj kağıdını hava boşluğu kalmayacak şekilde tepsi tabanına yerleştirdim ve 15-20 dk. kurumaya bıraktım.
  • Tutkal kuruduktan sonra tepsi tabanına yapışmış olan dekupaj kağıdının ön yüzeyine de tutkalı sürdüm.Tekrar kurumaya bıraktım ve bu işlemi toplamda 2 kez tekrarladım.Tutkal tamamen kuruduktan sonra vernik sürüp tepsiyi tamamladım.
        Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...

6 yorum:

Hülya Kutlubay dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)
Sevgiler :)

aylinlimola blog dedi ki...

Çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim:)
Sevgiler...

Kahve Yanı dedi ki...

Ya ne kadar güzel olmuş...el emeği bir başka oluyor. Piyasada hiç böyle güzel tepsiler görmüyorum. Sitenize katıldım ve takipçniz oldum. Bana da gelirseniz çok mutlu olurum. sevgiler... :)

aylinlimola blog dedi ki...

Merhabalar,
Bloğuma hoşgeldiniz, çok mutlu oldum:)Kesinlikle el emeğinin kıymeti çok daha farklı oluyor.Kıymetini daha çok biliyoruz.
Bloğunuzu takibe aldım .
Görüşmek dileğiyle.Sevgiler...

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş emeğinize sağlık

aylinlimola blog dedi ki...

DEğerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım