The Smurfs - King Smurf

20 Mart 2015 Cuma

KÜÇÜK SÜSLÜ SANDALYE

        Merhabalar,

    Bugünkü molamızda sizlerle rengarenk boyalarla süslediğim minik bir sandalyeyi paylaşacağım.Ama bu sefer sandalye maket değil.Küçük yakışıklı yeğenim için tasarlananlardan...


    Çocukluğumda kuzenim ile küçük bir sandalye başında ''Ben oturacağım'' diye kavga ederdik.Bazende üzerine bebeklerimizi oturturduk.Geçenlerde ahşap ürünler satan bir dükkana gittiğimizde gözüme küçük bir sandalye çarptı.Direkt çocukluğumu hatırladım.Ve bu sandalyeyi yeğenim için süsleyip ona hediye etmeye karar verdim.
    Sandalye tamamen su bazlı akrilik boyalarla boyandı.Alt zemin için kemik rengi boya kullandım ve boyayı yüzeye rulo fırça ile uyguladım.Diğer süslemeleri ise bildiğimiz ince fırçalarla yaptım.Süslemede kullandığım boya renklerini tek tek tarif etmem çok zor.Daha önce çeşitli renklerde aldığım boya setini kulladım.
    Neden sandalyeyi rakamlarla süslediniz diye sorabilirsiniz.Hemen cevaplamak isterim.Yeğenim sayı saymayı yeni öğreniyor.Özeliiklede rakamları bu yüzden seçtim diyebilirim.

    Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...

6 yorum:

Hülya Kutlubay dedi ki...

Çok şirin olmuş, güzel güzel oyunlar oynasın sandalyesinde :)

aylinlimola blog dedi ki...

Teşekkür ederiz İnşallah cnm

NOWACRAFT dedi ki...

Küçükken nekadar önemlidir küçük sandalye, küçük tabak- kaşık vb :))
Sizin yeğen çook şanslı ; Onu düşünen onun için emek veren sizin gibi bir büyüğü var. Eminim çok sevinmiştir. Ellerinize sağlık.
Bu arada, blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim, umarım seversiniz :)
www.nowacraft.blogspot.com

aylinlimola blog dedi ki...

Bloğumua hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim.Bende hala olarak çok şanslıyım.Evet küçükken bizler için küçük objeler çok değerliydi.Yeğenim daha görmedi.İzmir'e gittiğimde vereceğim.Tepkisini çok merak :)
Bloğunuzu takibe aldım.İncelemeye başladım.Ellerinize sağlık çok güzel bir bloğunuz var.

merve karatuluk dedi ki...

bloğunuz ve yayınlarınız çok hoş,emeğinize sağlık.takibimdesiniz artık :) ben de beklerim en kısa zamanda,sevgiler... http://catikatindannotlarr.blogspot.com/

aylinlimola blog dedi ki...

hoşgeldiniz Merve hanım çok teşekkür ederim.Siz de benim takibimdesiniz artık:)

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım