The Smurfs - King Smurf

3 Mart 2015 Salı

NEREDE KALMIŞTIK? KÜTAHYA ÇİNİLERİ...

       Merhabalar,

    Bugünkü molamızda sizlerle Gülcan annemin yaptığı Kütahya çinilerini paylaşmaya devam edeceğiz.Bugünkü eserler daha bir zor, daha bir görkemli gibi.

     Ne kadar çok resim tablosuna benziyor değil mi?Doğanın , ağaçların, çiçeklerin ve oynayan neşeli kızların resmi bir çini tablosuna ancak bu kadar anlatılabilirdi.Her örnek el emeği göz nuru...
    İlk önce aynadan başlamak istiyorum.Aynanın çerçeve kısmı çini desenleriyle süslenmiş.Bu kadar güzel bir aynanın fotoğrafını çekebilmek için ne korkular yaşadım bir bilseniz.Ama başardım.Hiç bir esere zarar vermeden fotoğraf çekimimi tamamladım.


    Daha önceki yazılarımda sizlere en çok üzüm desenli örnekleri sevdiğimden bahsetmiştim.İşte bu eserde de üzüm desenleri mevcut.Üzüm desenleri bu tabloya o kadar yakışmış ki...
    Bu vazoda geleneksel çini figürleriyle işlenmiş.Çini vazodan vazo kapağına kadar her ince detayına kadar çini figürleri kusursuzca işlenmiş.

    Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...

0 yorum:

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım