The Smurfs - King Smurf

30 Mart 2015 Pazartesi

ZAYIFLAMA SÜRECİM...

    Merhabalar,

    Bu aralar blogtan çok uzak kaldım.Geçen hafta İzmirdeydim.İzmiri ve  ailemi ne kadar özlemişim anlatamam size...Beni uzun süredir görmeyenler zayıflamış halimi görünce çok şaşırdı.Aldığım tepkiler olumlu yöndeydi ve beni daha da motive etti.

    İzmir'e gitmemden dolayı ve ziyaretten önce bazı işlerim olmasından dolayı spora biraz ara vermek zorunda kaldım.Ama spora gitmediğim süreçte yediklerime dikkat etmeyi de unutmadım.İzmir de bazı yemek kaçamaklarım oldu ama onları da kendime ödül olarak nitelendirdim.

    Spora ilk başladığım da kilom 61.5 idi.Bfit te 1 ay sonunda yapılan ölçüm sonucunda kilom 57.5 olarak ölçüldü.Henüz salonda aylık ölçümüm yapılmadı ama ben dayanamayıp evdeki tartıya baktım ve kilomu 56,5 olarak gördüm.Anlayacağınız şimdiye kadar toplamda 5 kilo vermişim.Peki neler yaptım;


  • Kilo aldığınızı en iyi siz kendiniz bilirsiniz.Senin çok kilon yok diyenlere çok kulak asmayın.Yemek yemeği çağırıyor diyebiliriz.Çünkü insanın yedikçe yiyesi geliyor.
  • Kilo aldığımız konusunda hemfikir olduğumuzda düzenli spor yapmada zorlanan biriyseniz bir spor salonuna kayıt olmanızı tavsiye ederim.Ben Bfite kayıt oldum çok zaman harcamadan çok neşeli bir ortamda sporumu yaptım.
  • Yeşil sebzeleri ve sınırlı sayıda meyveleri tüketmeye devam ettim.Yağsız yemekleri tercih ettim.Kızartma evde ne yaptım , ne de yedim diyebiliriz.
  • Spora ilk başlarken şu an giydiğim ceketi ve bazı kıyafetlerimi küçük bedende satın aldım ve onları giyebilmeyi kendime hedef olarak belirledim.
İşte benim kilo verme maceramda böyle devam ediyor.Güzel sonuçları görmek oldukça neşe verici.Diğer molalrımızda görüşmek dileğiyle...

6 yorum:

resim defterimm dedi ki...

1 Kilo vermek bile mutlu ediyor insanı :))

aylinlimola blog dedi ki...

Kesinlikle cnm.
Küçük şeylerden mutlu olabilen varlıklarız:)

Malik Shake dedi ki...

Blogunuzun takipcisiyim :) Sizi de kendi bloguma beklerim katılımınız beni çok sevindirir. http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

Kahve Yanı dedi ki...

Darısı başımıza diyelim :)

aylinlimola blog dedi ki...

Cok tesekkur ederim darısı basiniza
sevgilerle

aylinlimola blog dedi ki...

Sizinde katiliminiz beni sevindirdi blogunuzun takipcisiyim :)
Sevgilerle...

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım