The Smurfs - King Smurf

24 Mayıs 2015 Pazar

CIVIL CIVIL MUTFAK RAFIM

          Merhabalar,
    Şimdiki molamızda rengarenk çiçekler ve kelebeklerle süslediğim mutfaktaki duvar rafımı paylaşacağım.Dekorasyonla uğraşmak üstüne bir de boyamayla uğraşmak adeta beni dinlediriyor.Siz de benimle bir mola vermeye ne dersiniz?


    Yaklaşık bir ay önce İzmir'den ailem geldi.Aslı ablam gelirken evimize  şirin mi şirin bir baharat takımı getirmiş.Rengi ve desenleri ne kadar güzel anlatamam.
    Bu kadar güzel bir takımı mutfağa yerleştirmeden duramam herhalde.Hemen çalışmalara başladım.Daha önceden aldığım ve üşenip monte edemediğimiz duvar rafını evdeki akrilik boyalarla boyamaya başladım.
    Kavanozların renklerinin pembe olmasından dolayı  süslemede pembe renge daha çok önem verdim.İnce fırçayla kelebekler ve çiçekler yaptım.
    Son işlem olarak da yarı mat akrilik verniği boyama yaptığım yüzeylere orta boy kalınlıktaki fırça ile sürdüm.
    Turkuaz tonlarındaki mutfağıma cesaret edemediğim cıvıl cıvıl renkler geldi.Oldukça güzel oldu.Sizde mutfağınızı küçük dekoratif raflarla süslemeye ne dersiniz?

6 yorum:

Aile Albümü dedi ki...

Bayıldım ben buna, çok şirin ve renk katmışsın duvarına^^ Bize de beklerim, sevgilerle

aylinlimola blog dedi ki...

çok teşekkür ederim.Tabi ki takipteyim artık.Sevgiler

tuğba doğan dedi ki...

merhaba ! blog keşif etkinliğinden geldim takipteyim bloğuma beklliyorum :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çoook güzel olmuş, emeğinize sağlık...

aylinlimola blog dedi ki...

Merhaba Tuğba Hoşgeldin takibe aldım sevgiler...

aylinlimola blog dedi ki...

Teşekkür ederim sevgiler...

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım