The Smurfs - King Smurf

13 Mayıs 2015 Çarşamba

YAĞIZ'A DOĞUMGÜNÜ HEDİYESİ

     Merhabalar,

    Bugünkü molamızda sizlerle yeğenim için yaptığım doğumgünü hediyesini paylaşacağım.Halası olarak olarak ona üzerinde el emeğim olan bir şeyler hediye etmek istedim.















    Kendisi şu an 2 yaşında kim bilir? Belki okumayı öğrenince hediyesinin blogda da yayınlandığını öğrenir.En güzel hediyelerden biri hatırlanmak işte...
Sandalyeyi daha önce sizlerle paylaşmıştım.Masa ise siparişim üzerine yapıldı.Gelelim boyama işlemine; Öncelikle masanın tablasını ve ayaklarını rulo fırça kullanarak kemik rengi akrilik boya ile boyadım.Orta ve ince yumuşak fırçalarla renklendirmeleri yaptım.

Meyve desenlerini ise dekupaj yöntemiyle tabla üzerine uyguladım.
    Boyama işleminden sonra masayı kurumaya bırakıyoruz.Yarı mat verniği fırça yardımıyla sürerek işlemi tamamlıyoruz.

    Diğer molalarımızda görüşmek dileğiyle...


6 yorum:

Benim Tutkum/blog dedi ki...

Çok şirin olmuş canım,gayet soft emeğine ellerine sağlık :)

NOWACRAFT dedi ki...

Çok şanslı çocuk! Bu kadar özen ve sevgiyle yapılmış özel masası var. Çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık. Umarım yeğeniniz de sever, üzerinde mutlu zamanlar geçirir.
Sevgilerimle

sebuş dedi ki...

çok güzel olmuş yağız güle güle kullansın..
bende bu sandalyeden var da masa yok:)
nerde yaptırdın acaba masayı?

aylinlimola blog dedi ki...

Çok teşekkür ederim cnm hediye bu hafta sahibine kavuşacak :)

aylinlimola blog dedi ki...

Teşekkür ederim bende dünyalar tatlisi bir yeğeni olan hala olarak şansliyim :)

aylinlimola blog dedi ki...

Teşekkür ederim.Sandalyeyi Bursada ahşap malzemeler satan bir dükkandan almistim.Masayi da sandalye boyutuna gore yaptilar.Çocugun kendi başina tasiyamayacak agirlikta olmasi da Yagiz için cok iyi oldu.

 

Aylin'li Mola Template by Balköpüğü Tasarım